Överbliven vaxduk

Nu är kalaset över och gästerna har gått hem! Vi hade väldigt trevligt, men nu ska det bli skönt att sätta sig i soffan och bara slappa lite. Här kommer ännu fler bilder från 6-åringens rum.

Det blev en liten bit över av vaxduken som jag använde i köket. Den passade bra att klä in 6-åringens lilla bord med. Bordet är ett Ivar soffbord från IKEA som jag hade i min studentlägenhet för hundra år sen... Sen vi fick barn har det stått i barnrum ommålat då och då för att passa in. Nu har det fått svarta ben och prickig duk. Passar mycket bra in i hennes rum tycker jag. Den söta lampan med lite gammeldags stuk på hittade jag på IKEAs fyndavdelning när jag var där sist. En liten kontrast mot den mer moderna duken gör sig bra tycker jag. Loppis-servisen är framdukad och lilla musen fick sitta i nya skålen som jag fyndade på Hemtex rea för 13 kr.

image111

Kommentarer
Postat av: anna.a

Vad fint det blev!!Vad härligt med barninredning som inte är i massa olika klara färger!!I like!!

2008-03-24 @ 21:28:13
URL: http://dromhem.blogg.se
Postat av: susanne

tittade in på din blogg oh...vilken fin blogg och vad fint ni gjort i barnrummet smart med vaxduken.
Kram Susanne

2008-03-25 @ 07:51:05
URL: http://angelsusanne.blogg.se
Postat av: Solis

anna.a: Nej, inte massa olika klara färger :) Men mycket rosa... ;)
susanne: tack för berömmet!

2008-03-25 @ 15:27:35
URL: http://hemmahossolis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0