Inköpt på Lagerhaus

image74

Här kommer lite bilder av gårdagens inköp på Lagerhaus. Väldigt dålig kvalitet på bilderna, men det var väldigt svårt att ta kort på så blanka saker...
Döskallehängare från Pluto produkter till 6-åringens rum såklart. Den söta burken klädd med glansigt tyg av ormskinnstyp ska 6-åringen få i födelsedagspresent. Perfekt att ha vad som helst i egentligen. Korten tyckte jag var så söta så jag kunde inte låta bli att köpa dem.

Dagen idag ägnas åt spackling och målning av möblerna som ska vara i 6-åringens rum. Ska bli så skönt att bli klar med det!


Kommentarer
Postat av: petra

tack för besöket på min sida. Jag blev ju nyfiken på dig och din sida. Så jag har tittat runt hos dig nu. Jättefin blogg och fint hem.
Vi flyttade ju från vårt andra hus nu för någon vecka sen, så allt är "nytt" men gammalt här. Vi hade ju renoverat i princip allt i det förra huset. Nu har vi att göra igen. hihi. Jobbigt men kul.
Jag hade oxå velat ta en tur till Lagerhaus. Dem har ofta så mycket roliga saker.
Jag kommer att besöka din sida igen ,det lovar jag.
ha det bra nu ska jag se Melodifestivalen.

Kram

2008-03-15 @ 20:05:06
URL: http://godisfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0