Tidningskorg

image86

Bild från pid.se


Har ni sett den här supersnygga tidningskorgen i svart läder från Pid! En sån skulle jag gärna ta emot i present. Nån som känner sig givmild idag??? 1719 kr får man punga ut med. Här hemma svämmar vi över i tidningar. Jag vet, jag är "heminrednings-tidnings-beroende"... Jag antar att jag inte är ensam. Varje gång jag är inne på en affär dras jag automatiskt mot tidningshyllan och finns det då där en inredningstidning som jag inte redan har så bara MÅSTE den få följa med hem... Under soffbordet har ett antal stora korgar från Åhlens fått flytta in, men dessa fylls ju också efter ett tag... Tänker ofta att jag måste klippa ut det som jag gillar och samla i en pärm. Det finns ju ingen chans att hitta något nu i den stora högen som bara samlar damm i garderoben...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin tidningskorg, jag skulle behöva en!

2008-03-17 @ 14:10:52
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Fröken Fräken

Mitt tygskåp visade sig vara väldigt likt det som du fyndat för barnrummet, http://hemmahossolis.blogg.se/1205275839_tervinning.html
det som är längst upp!
Fast mitt är högre än vad det är brett och så har jag monterat ben på det, frostat glaset och bytt handtag. Det är alltså någon form av björk med lack. Så man måste nog slipa lacken rätt bra...

Och nu ser jag att du bor i Karlstad! Där har jag pluggat.

2008-03-17 @ 14:52:55
URL: http://tusenideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0