Tapetsering på gång

image92

Haha, nu trodde ni att jag hade stora projekt på gång va! Nej, men jag hade tänkt tapetsera insidan av 6-åringens nymålade skåp igår. Tyvärr tog tiden (eller orken...) slut, så jag hoppas hinna det ikväll istället. Tja, tapeten är eg. inget att hetsa upp sig över. Skulle vara priset då, 3 kr för rullen i lådan med udda överblivna tapeter. Alldeles lagom pris för den budget som gäller för renoveringen av barnrummen :) Den är vit med små blommor på. Väldigt svår att ta kort på var den... På bilden ser den alldeles gul ut, men den är vit. Åhhh, jag vill ha skåpet färdigt, NU! Tvyärr är det lite kvar att göra fortfarande. Tålamod är inte min starka sida ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tapeten ser fin ut tycker jag! :-)
Tack för att du fortsätter hålla tummarna för oss i vår husjakt! Kram

2008-03-18 @ 10:15:37
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: detsvartataket

Hahaha, fler med bra tålamod hör jag..hihi
Åh en sån fyndkorg vill jag också hitta!!!!!Det kommer att bli jättebra!! Ser jättefin ut! åhhhhh
jag har också en tapetsering på listan, eller faktiskt 3..dottern har jag lovat en ny fondvägg till den sista fodväggen(rullarna ligger redan o damma)..puh, o sen har jag kvar en i vardagsrummet också..puh..varför ska man ha så mycket ideér o så lite tid;)
KRAM

2008-03-18 @ 11:02:55
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: jenny

vad du fixar och donar:) Vilket fynd, 3 kr är ju som fått:) ska bli kul och se när det är klart.Kram/jenny

2008-03-18 @ 20:33:08
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Solis

Ja, visst känns det alltid bra att fynda :) I min lokala färgaffär har de alltid en ganska stor låda med udda tapeter. 3 kr för en rulle, lite mer om det finns flera rullar av samma sort. De flesta tapeterna i den lådan vill man inte ha om man får dem ens, men ibland hittar man något neutralt där. Jag har förut oxå köpt en vit tapet med vitt mönster på att tapetsera insidan av en byrå med. Hade oxå funderingar länge på att bygga ett dockhus, och då är det ju perfekt. Tror inte det blir nåt dockhus nu, tjejerna börjar bli så stora att det inte är någon idé.

2008-03-19 @ 10:10:10
URL: http://hemmahossolis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0