Syster Yster

I går kväll kom syster yster på oväntat besök. Vi hade väldigt trevligt och satt och pratade till efter midnatt. Hon går nu på universitetet och jag pratade lite gamla (jättegamla :) minnen från min studietid. Hon förvånas över hur gammal jag är *asg*. Hon är tio år yngre...

Vi hade så trevligt att jag helt glömde bort att det var "rosa torsdag" igår... Hmmm, får återkomma med det under dagen.

Fotade lite i 6-åringens rum igår oxå. Nu är skåpet på plats! Det blev jättebra. Både jag och hon är mycket nöjda. Återkommer med bilderna senare. Nu ska jag gå ut och plocka lite påskris!

Kommentarer
Postat av: Josephine

hahha nätack, jag nöjer mig med att läsa tidningen hihi =) Har nog väldigt grabbig humor för jag tycker dem skriver jäkligt roligt och tar inte saker på så stort allvar som det görs i tjejtidningar.
Kram, jossan

2008-03-21 @ 09:36:13
URL: http://josephineandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0