Svart fredag + Gul lördag

I går glömde jag bort tankebubblors svarta fredag, men bättre sent än aldrig, eller hur? Jag kör både fredag och lördag nu.
Gula är mina små söta påskliljor och tulpaner i äggkoppar och små glas på köksbordet. Det är kul med snittblommor, och särskilt om man kan arrangera dem på ett annorlunda sätt. Här skymtar man oxå de nya plasttabletterna som inhandlats på Hemtex för att skydda den nya vaxduken. Jag gillade det grafiska mönstret på dem. Tyvärr köpte jag bara två såna och två av en annan sort vilket var ett riktigt dåligt köp! Återkommer om det senare.

image112

Och så svart fredag.
Här kommer mitt påskris med svarta fjädrar i en av mina favoritvaser, en svart sak från Åhlens.

image113

Kommentarer
Postat av: PhoenixAngel

Supersnyggt!

2008-03-22 @ 23:19:35
URL: http://phoenixangel.blogg.se
Postat av: Monkan

Vilken gullig idé att sätta blommor i minivaser/äggkoppar :-)

2008-03-23 @ 02:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0