Packat och klart!

I morgon är den stora dagen! (eller idag egentligen om man ska vara petig, vad klockan går fort!) 6-åringen blir äntligen 6 år. Nu har jag oxå lyckats packa in alla hennes paket. Skönt, då kan man gå och lägga sig med gott samvete :) Hon hade inte en önskelista, utan en önskebok i år där hon klistrade in bilder från leksakskatalogerna. Hon önskar sig bl.a. en plastservis, men jag som varit och fyndat i loppisbutiken köpte riktiga kaffekoppar med blommor på istället. Mycket sötare och väldigt billigt, 5 kr för en kopp + ett fat. Hoppas hon gillar dem. Eftersom hon önskar sig allt i katalogerna frågade jag henne vad hon skulle vilja ha om hon bara fick en enda present. Barbie Öprinsessan som kan sjunga var det då som var nummer ett, så den har jag faktiskt köpt till henne :)
image104 

Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Oj, det var en avancerad önskelista, att göra en hel bok. Det kanske blir romaner när hon blir stor? Vill minnas hur jag själv kastade mig över de där leksakskatalogerna när jag var liten... nu kastar man sig över Ikeakatalogen istället!

2008-03-20 @ 09:26:27
URL: http://tusenideer.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hon blir nog helt överlycklig för alla presenter. Vad duktig du ar på att slå in paket had önskat att jag hade sånt tålamod och inspiration.

2008-03-20 @ 14:21:43
URL: http://jennyjensen82.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken bra idé att skaffa barnservis på loppis!! Så mkt finare också än
de tråkiga man köper på leksaksaffären!!

2008-03-20 @ 15:15:50
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Solis

Fröken Fräken: Känner igen det där med Ikeakatalogen :) Vet hur det är att gå och vänta på att den ska dimpa ner i brevlådan!
Jenny: Ja, hon blev jätteglad. Tack för berömmet, jag tycker det är jättekul att slå in paket även om det är lite bortkastat på barn ;)
Anna: Ja, visst är de där i plast oerhört tråkiga. Hon blev alldeles förundrad "Åh, det är ju en riktig servis. Finns det att köpa?" Hahaha, ja det finns det och mycket billigare än en gräslig i plast oxå :)

2008-03-21 @ 09:08:44
URL: http://hemmahossolis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0