Gratis färg!

image69
Idag gick jag in på en färgaffär här i stan för att köpa spackel och lite annat smått och gott till 6-åringens "nya" möbler. Döm om min förvåning när de utanför dörren hade ställt en hel kundvagn full med små prov färgburkar ur Nordsjö och Mios Colour Collection och en skylt med texten "Varsågod!". Jag gick in och köpte det jag skulle ha och frågade för säkerhets skull i kassan om det verkligen var graits att ta färgburkarna. Ja, det var det, så jag plockade åt mig en av varje färg! Nu är bara frågan vad jag ska måla med all den färgen... :) Man såg inte heller på burkarna vilken färg det var utan det stod namn som "Petrol", "Ringblomma", "Åska", "Moln", "Havtorn" osv. Mycket spännande! Några av burkarna har jag öppnat nu för att kolla färgen. Nu gäller det bara att hitta lämpligt projekt att använda färgen till!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vilket kap du gjort!

2008-03-12 @ 21:21:16
URL: http://www.husmusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0