DesignaDinBlogg.se

DesignaDinBlogg.se är en guldgruva när man som jag för första gången försöker sig på just detta. Mycket bra!
Tyvärr hann jag inte hålla på med bloggens utseende så mycket som jag tänkt idag, tårtan till morgondagens kalas tog väldigt mycket tid. Dessutom blev den inte alls bra :(  Usch, har ingen lust med något nu, så jag går och lägger mig trots att det finns mycket kvar att göra. Tårtan är fortfarande inte klar och eftersom den tog så mycket tid så har jag inte hunnit med allt annat jag skulle göra, som att förbereda maten, städa i vardagsrummet osv. Dessutom ser köket ut som ett slagfält nu efter alla tårtbottnar som smulat, marsipan som ramlat på golvet, kristyr i massor av skålar... Usch, säger jag en gång till!!!! Vill inte!!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Då får man kanske ta sig tid & gå in där så jag me kan snyga till min sida. Jag ser aldrig skillnaden på när folk ändrar sin blogg, eller jo men jag komer inte ihåg hur det såg ut innan... hmr! Mysigt med kalas ha en bra dag!

2008-03-24 @ 10:03:31
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: Martina

snygga ah vad jag stör mig när man knappar för fort ;)

2008-03-24 @ 10:04:10
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: detsvartataket

hoppas du fick ordning i alla fall tillslut!! och hann allt du ville ;))

2008-03-24 @ 12:53:29
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0