Bra service på Hemtex!

image127
Efter jobbet idag gick jag in på Hemtex med mina nya hemska tabletter, och jag fick ett underbart bemötande trots att jag inte hade kvittot kvar. Tjejen i kassan var så trevlig, och ifrågasatte över huvud taget ingenting. Hon avbröt mig direkt i min förklaring av vad vi hade gjort och inte gjort med tabletterna och sa direkt att "Men, så här får det ju inte se ut! Det är klart att vi tar tillbaka dem!" Så fick jag istället ta två såna med äpplen på som matchar de jag redan har. Perfekt! På bilden ser man oxå hur soffan blev när den blev vitmålad. Mycket bra, tycker jag själv :) Så här såg den ut innan. Nu fattas det bara att göra något åt de fula stolarna... Valet står mellan att måla dem vita (spraymåla kanske?) eller att sälja barnens tripp-trapp på Blocket och köpa 4 billiga skalstolar istället. Hmmm, får nog fundera vidare på det ett tag...

Hade tänkt dra igång med ett nytt projekt idag, men till min besvikelse var det helt slut på Dukpannå 24x30 cm på Rusta så det får vänta. Jag ska köpa 5 stycken såna och några gångjärn. Vad det ska bli? Ja, det får ni se när de fyller på hyllorna på Rusta! 

Har ett annat projekt på gång oxå, eller i alla fall på planeringsstadiet. Men nu lägger jag mig i soffan och njuter av min barnfria kväll med två för dagen nyinköpta tidningar. Jag älskar "sten"-väggen på framsidan av Plaza Interiör. Snygg, eller hur? (Den syns inte så bra här på bilden, tyvärr...)
image126
 

Kommentarer
Postat av: Detsvartataket

Du, det var inte ägg i den där "hållaren" dom visade den med vitlökar i ...o jag har tänkt för frukter..va!! ha nya Plaza kommit? eller du kanske prenumerera på den? för jag måste ha missat den i dag annars! Tycker alltid jag scannar av alla tidningar..men det finns ju MASSOR...
kram

2008-03-26 @ 20:46:06
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Detsvartataket

Glömde ju.. Jag tycker också att Hemtex är jättebra!! Vad fint det blev!

2008-03-26 @ 20:46:52
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilket bra bemötande du fick! Det är ju så det ska vara! :-) Så himla fint det blev i ert kök med soffan och allt. Jag är riktigt förtjust i bordet också. Kram

2008-03-27 @ 06:09:53
URL: http://tomteboanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0