Välkommen till min nya blogg!

Ok, så var steget taget... Steget in i blogg världen.
Har roat mig med att under de senaste veckorna läsa andras bloggar och nu kan jag inte hålla mig längre. Vem vill inte sätta sitt lilla avtryck i den stora världen där ute.

Jag kommer skriva om små och stora saker i min vardag. Heminredning som är ett av mina stora intressen, mina barn som tar en stor del av min tid, och ett och annat vartefter andan faller på.

Spännande! Jag brukar gå ut med en hög ambitionsnivå när jag börjar med något nytt. Sen brukar tyvärr vardagen (och latheten :-) sätta käppar i hjulet... MEN, inte den här gången förstås!

Nytt år, Nya möjligheter!

Solis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0