Väggord och/eller tavlor??

423069-20
Bildkollage med bilder från de hemsidor nämnda i texten nedan.

Hmm, jag funderar och funderar... Vi har en hemskt tom och tråkig vägg i köket som skulle behöva lite piffning. Har nu mätt och tänkt och mätt lite till och inser att väggen är för smal för att ha två av Isa's tavlor i bredd som jag från början hade tänkt *suck*. Jag älskar hennes "Huller om buller" och har nog bestämt att den måste det i alla fall bli! Men sen kanske man skulle ha ett väggord över? Finns två som jag gillar hos My First Room. Hittade också ett väggord som jag fastnade jättemycket för på Vimsa Dekor...
Åååhhh, vad jobbigt att bestämma sig! *sliter mitt hår* Tur att inte plånboken tillåter några inköp för tillfället då, så jag har tid på mig att bestämma mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0