TV-bänken upphittad

image17
Bildcollage med bilder från de hemsidor som nämns nedan i texten.

Om ni kommer ihåg tyckte jag att tv-bänken som fanns på Elkedjans senaste reklamblad var snygg. Jag mailade dem för att få reda på var den finns och fick svaret att de inte visste var man kunde få tag på den i butik, men att den tillverkas av danska Actona Company. Letade på deras hemsida, men hittade den inte. Efter mailkontakt med dem fick jag reda på att den finns i sortimentet, heter Scoop, och Mio har ensamrätt på försäljningen i Sverige. Letade på Mio's hemsida, men hittade den inte där heller. Efter kontakt med dem fick jag reda på att den är en nyhet och kommer att finnas i butik i höst.

Ok, under tiden kan jag ägna mig åt att drömma om hur det skulle kunna se ut i vår tv-hörna... Vi letar fondtapet till den väggen och jag har fastnat för Lotus från Duro som synes på bilden. Har lånat in bild på vår platta tv från Samsung's hemsida, och vårt befintliga golv 'Trend grå' från Baseco. Har också roat mig med att inreda tv-hörnan med fat från Ikea, ljuslyktor från Ittala och vas från Åhlens.

Vore väl inte så dumt, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0