Kökshanddukar slank ner i matkassen...

423069-23
Lät dessa två kökshanddukar få följa med hem i matkassen från Ica Maxi idag. Snygga och framförallt prisvärda, 25 kr för två! Kändes skönt med nya fräscha handdukar i köket. De vi hade har hängt med ett tag. Hållarna att hänga handdukarna i får däremot vara kvar, de kommer från Zack och jag gillar dem fortfarande skarpt trots att vi haft dem i två år nu! Förutom att de är snygga så är de faktiskt väldigt praktiska oxå. Särskilt om man har handdukar som tappat öglan och inte kan hänga på en krok...

Kommentarer
Postat av: Anna

Söta handdukar och riktigt snygga krokar!!

2008-01-29 @ 20:58:59
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Linda P

Ja, Zacks grejor är bra förutom att det är så *"#¤ jobbigt att hålla dem rena. Vi har t ex i badrummet och du kan ju tänka dig hur tvålpump å tandborstmugg ser ut efter två dagar ;)

2008-01-30 @ 16:47:09
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Anna

De där kökshanddukarna, fast de vita, fick också följa med hem i min matkasse i går. Mycket prisvärt! ;-)
Kram Anna

2008-01-30 @ 17:28:08
URL: http://tomteboanna.blogg.se
Postat av: Solis

Anna (kotten): Tack!
Linda P: Ja, jag kan visst tänka mig.. Vet ju hur helt vanliga plast eller glas muggar ser ut efter att ha tjänat som tandborstmugg i några dagar :S Allt som har med badrum och städning att göra är hur trist som helst!
Anna (tomtebo): Ja, visst. Man får passa på när tillfälle ges. Hos mig brukar det slinka med saker från Maxi då och då, mest för att man redan är där och handlar mat tror jag. Det blir lätt så då ;) Jag var förresten inne idag igen och såg då att alla svarta var slut här hos oss, men det fanns några vita kvar. Verkar vara fler än vi som gillar dem med andra ord :) Funderar faktiskt på om jag inte ska ha en (eller två då) vit(a) att hänga på ugnens handtag. Kanske... vi får se...

2008-01-30 @ 20:16:34
URL: http://hemmahossolis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0