Bästa julklappen!

423069-25


Årets bästa julklapp är definitivt denna mys-lysande installation, "Svarta grenar", från Åhlens. De står i en glasvas från Ikea och jag längtar nästan efter mörkret varje dag nu så att man får njuta av det mysiga ljuset. Det är nästan synd att det blir ljusare ute ;) Snart får den nog flytta ner i en låda och invänta höstens mörker, och jag är säker på att jag kommer bli lika glad när jag packar upp den då igen.

Den enda som är synd är att jag inte har någon bra kamera, så det är väldigt svårt att få till fina bilder till bloggen :( Kanske ett julklappstips till nästa jul! En systemkamera, tack snälla tomten!!

Kommentarer
Postat av: Linda P

Men du, måste du verkligen plocka ner den då? Ser ut att ge mysigt sken.

Oj, jag har nog lurat dig förresten. Jag har inte Råmans glödlampa i "Corden", utan den som tillhör. Jag menade att de skulle vara snygga att komplettera med om man vill ha tex andra borslampor i matrummet :) Tingeling!

2008-01-30 @ 16:45:26
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Solis

Nej, det har du väl rätt i, Linda, att den kan få vara framme ett bra tag till. Men när det börjar dra sig mot skolavslutning och långa ljusa kvällar, då måste den nog bort ett tag ;)

Jag visste väl att jag sett en bild på "Corden" hos dig för inte så länge sen och då hade den en annan lampa, men jag tänkte att du kanske hade bytt. Men, det skulle ju såklart vara fint att ha en Råman-lampa i en snygg bordslampa! Själv gillar jag "Loop" bäst.

2008-01-30 @ 20:09:58
URL: http://hemmahossolis.blogg.se
Postat av: jenny

ja det är nog det bästa med vintern & mörkret, att man kan ha mysbelysning & tända ljus:-)
Gillar såna där kvistar med ljusslingor i.

2008-01-30 @ 20:56:28
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0