Oplanerad bloggpaus...

Hmmm... Jag kom av mig lite... Inte ett enda inlägg på hela veckan... Det var inte alls planerat... Jag hade varken tid eller lust att skriva något om jag ska vara ärlig. Hade 3 stycken (!) tårtor planerade till helgen som var och det tog såklart en del tid under veckan att planera och förbereda dem. Har också ägnat veckan åt att surfa världen runt på tårt-siter... väldigt svårt att sluta med det när jag börjat. Det finns så mycket att se och lära.

Hade eg. med det här inlägget meddela att jag tar en planerad bloggpaus, men jag får se hur det blir nu. Jag har inte läst några bloggar heller under den gångna veckan och nu när jag loggade in på bloggkoll.com hade jag 237 nya inlägg! Läste snabbt några av dem och blev faktiskt riktigt sugen på att både läsa och skriva igen.

Förutom att baka har jag under veckan inhandlat 5 stycken dukpannåer från Rusta. Spännande va! Måla kan jag alls inte, så det ska bli något annat av dem. Bilder kommer när det är klart, det kan dröja ett tag, men den som lever får se. Maken har också slitit hårt med 8-åringens barbord. Två mdf-skivor som limmats och skruvats ihop och sen spacklats flera gånger och målats ännu fler gånger. Skönt att den äntligen är fixad, nu ska den bara skruvas upp på väggen. Ett ben till bordet, barstolar, lampa att hänga över och spegel med ljusslinga ligger och väntar på att få komma på plats. Bilder kommer även från detta projekt senare.

Här är tårtorna...

Ariel   

         
Blommor & Rosetter

    
Lego Star Wars

Kommentarer
Postat av: Jenny

Väldigt facinerad över vilka underbara tårtor du gör. Har haft som mål att börja dekorera cupcakes men det har liksom aldrig blivit av, blir trött på det innan jag börjat för jag vet hur dant jag kladdar och jag hatar att städa...så ett moment 22
Ha det bra
Jenny

2008-04-16 @ 08:43:03
URL: http://jennyjensen82.blogspot.com
Postat av: detsvartataket

Vad fina!Nä jag förstår om du inte har tid.. Min ena syrra gör också tårtor på beställning.

2008-04-16 @ 09:32:16
URL: http://detsvartataket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0